כל סוגי השערים

שערים בפתחי חצרות הפכו למחזה נפוץ בשנים האחרונות, במתחמים עירוניים וכפריים כאחד. מצוקת החניה בערים הגדולות בשילוב החוצפה של הנהגים הישראלים לחנות בכל מקום, ריבוי מקרי הפריצה והשוד בכלל וגניבת כלי רכב בפרט ועוד, הביאו את בעלתי הבתים הפרטיים, ולעיתים גם ועדי בתים בבניינים משותפים, לחסום את הכניסה לבניין בשער כזה או אחר. חברת טרלידור ישראל, המתמחה בייצור, ייבוא ושיווק שערי ברזל מוצרי ברזל שונים, סוקרת עבורנו את סוגי השערים העיקריים הקיימים בשוק, ומונה יתרונות וחסרונות לכל אחד מהם..

שער חניה לבית

שערי הזזה
ישנם שני סוגים של שערי הזזה: שערי הזהה הנעים על מסילות, ושערי הזזה קונזוליים הנעים ללא מסילה, ונראים כאילו הם מרחפים באוויר, בעזרת מסגרת ומנוע חזקים במיוחד. שערי המסילה נפוצים בכניסה לחניונים, ומכיוון שהם “מונחים” על הקרקע הם יכולים להיות כבדים ומאסיביים, אך בניגוד לשערים הקונזוליים, שערי המסילה אינם צריכים מנוע חזק במיוחד וניתן אף להרכיבם משתי יחידות שייפתחו לצדדים שונים, או לאותו צד אך יאוחסנו זו לצד זו ולא זו אחרי זו, וכך יחסכו מקום אחסון בפתיחה.

 

שערי כנף
שערי כנף נעים על ציר, בדומה לדלת, ונפתחים ככנפיים, ומכאן שמם כמובן. שערי כנף מותקנים בכניסות צרות בהם אין מקום להתקין שערי הזזה. שערים מסוג זה ניתן להתקין כשער יחיד או כשער דו-כנפי, ואף שער דו-כנפי כפול, הנפתח כמו הרמוניקה. יתרונם של שערי כנף הוא במהירות פתיחה והסגירה שלהם ובמשקלם הקל. גם שערי הכנף וגם שערי ההזזה בנויים מסורגי מתכת חזקים.

 

שערים נגללים
שערי גלילה נפתחים בהרמה כלפי מעלה בצורות שונות, ונמצאים בשימוש בעיקר בכניסות צרות ובכניסה לחניות ולמוסכים פרטיים שהם חלק מהבניין. שערי הגלילה יכולים להיפתח בצורה מלאה כמו תריס או בגלילה חלקית במקביל לתקרה, וישנם שערי גלילה הנפתחים בהרמה כיחידה אחת כלפי התקרה. השימוש בשערים נגללים נעשה כאשר המקום קטן ואין מקום לשערי הזזה. במקרה שצריך להסתיר משהו מאחורי השער, הוא יהיה עשוי מלוחות מתכת אטומים. בשל מנגנון ההרמה שלהם, המצריך קלילות משקל, שערים נגללים יהיו בנויים מחוליות אטומות המחוברות בצירים ביניהם וישמרו על משקל קל.

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

בואו ליצור איתנו את הפרוייקט הבא שלכם

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך